23:50

Hey bloggare & läsare.

Efter en tripp in till sthlm staden för att träffa lilla pontus plutt så åkte jag tillbaka till nacka.
Sitter just nu och kollar på 4an och ska snart gå och lägga mig, men ville bara säga att man kan faktiskt hitta en flört på bussen hem. Vilket jag gjorde, en generös kille och väldigt snygg. Konstigt nog bor han här, har aldrig sätt honom? men haha nya husen så han är säkert miljonär eller någonting, bra drag jag gjort. Spanandet fortsätter... INTE! Pallar inte med sånt, men tack för omtanken nu vad du heter. Mr vem är du!?

Pratade med amir ett antal gånger idag, och herregud vad lärorikt det kan vara ibland. Underbar kille de dära asso, ska ha film kväll med honom på lördag, snacka om min kille som verkligen skiter i mig totalt, Ska man verkligen bry sig? höra av sig? vara orolig? Har någonting hänt? Eller skiter han i mig totalt? Svar: Jag bryr mig inte, eller jo det gör jag, men är han intresserad så hör han av sig. Vilket jag hoppas han gör. Tycker ju liksom om honom. Borde han veta.

Dagens "min människa på jorden" - amir hoti. <3


Dags att säga god natt. Så god natt! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0