min helg.

Idag var jag absolut inte vaken med tuppen, kom hem imorse vid halv fem efter att varit ute med en kompis. Men hela helgen har jag varit hos min sötaste vän Lizette och det har varit skit kul! idag ska jag dock stanna hemma och plugga lite grann och träffa en annan kompis.

Det var en hilma fin natt även om de blåser fruktansvärt mycket. Fåglarna kvittrade enormt mycket där tony och jag satt. men nu ska jag iallafall ut och röka på balkongen och sen kanske krypa ner under täcket igen, fryser som attan. Ska vänta på att min kompis hör av sig, om han nu gör det. Annars blir det en chillar dag för mig. Ska träffa Per sen senare på eftermiddagen. Glömde mina cigg hos honom så han kommer över med dom, och så kanske vi ska äta. Kanske kebab? eller thaimat? vem vet. Skriver senare hur det gick och vad vi åt ;) .
Ha en jätte trevlig söndag och sov extra länge bara för att det är måndag imorn!

Puss!

Jag & Lizette <3,  Lizette har hårfärg i håret (om ni undrar)


Kommentarer
Postat av: Lizette

så jävla klockren bild x) älska älska älska dig <3

2010-04-20 @ 12:17:48
URL: http://lizettestjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0