sjuttondeifjärde.

Hey gullepluttar!
Sitter hemma hos min bästevän, som jag gjort sen igår kväll men har varit hemma i mellan.
Det är jätte mys att vara här verkligen. Vi spelar, pratar och kollar på film. Underbart!
Idag träffade jag Majd också, det var underbart det med eftersom att det går så mycket tid emellan innan vi ses igen men nu är det snart sommar och då ska vi ta igen all tid.
Nu ska vi snart spela, hihi! Ska bara röka först, så tror jag sover kvar här också, men börjar få huvudvärk igen, nu har jag inte haft det sen i torsdags, men nu är det väl dags igen då. Får klunka i mig med massa me vatten, kanske det som är orsaken. Får hoppas på det. Förslag på vad man kan göra? När inte huvudvärkstablett funkar? Och vatten kan man ju inte hälla i sig hela tiden.
Skulle vara tacksam för svar!

Vad har du gjort under fredagen och lördagen?! :)

Puss!

en bild på min lille plutt X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0