Svar till Amanda Eriksson

frågorna du ställde mig: Varför skriver du inte om Jerry längre?
Är ni inte tsm längre? 
Jerry oxå borta?
VF?
Vad hände?
Eller vad hände inte?

Varför jag inte skriver om Jerry längre är för att han gjorde slut med mig på tåg perrongen och hoppade på tåget, moget va? feg om inte annat, men han såg mig dö vilket han får se i några månader till.  Så nej vi är inte tillsammans längre och det var ett tag sen. Jerry är inte borta, han finns kvar. Här har du hans blogg : http://jerrya.bloggplatsen.se/
Frågan varför kan jag inte riktigt svara på, men han såg mig inte längre, eller jo men bara det dåliga i mig och jag var för mycket eftersom att min pappa och jag klippt av navelsträngen. Kontakten alltså, så det var en tuff månad. Avreagerade mig på dom som fanns i närheten, och just då var det han.
Vad som hänt har hänt och jag är glad i vilket som. Har gått vidare, men han finns ändå i tankarna när man gör någonting som han och jag gjorde. därför gör jag inte sånt längre, utan gör allt det där dåliga istället. Allt och inget hände, för mycket för att skriva här, men jag hoppas du fått svar på dina frågor nu.

Kram Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0