Systrar igenom allt!

jag älskar dig så, om jag så ska behöva åka till månen och tillbaka för att få dig att förstå att det endast finns vi två. Lycka är egendomlig och underbar i sig, Och min största lycka är att få vara tillsammans med dig. Den eviga lyckan finns. Den finns inom oss. När vi väl lärt oss att älska oss själva ärligt och djupt, kommer lyckan att slå rot i vårt inre, och där fäster den sig så hårt att inga yttre omständigheter kan ta den loss. Alla de frågor som vi har, de svaren finns alltid djupt inom oss själva. det är så  obegripligt hur det underbara saker sker, - Månaderna med dej och det kändes som en evighet. du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet. du måste förstå att du är nåt speciellt. du är min egna ängel, som gud hade sänt, se mig in i ögonen, där finner du alla svaren, jag älskar dig, och i hjärtat lever du föralltid kvar. du var den enda som fick se mig svag skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida du kan verkligen berätta vem jag är du känner mig bäst syster, du kommer alltid att stå mig lika jävla nära i din hand kommer du alltid att få bära, du kommer få bära halva delen av mitt hjärta, så du kan höra mina tankar när du känner smärta och lyssna riktigt noga, och tro inte att jag driver, tänker med huvudet och med tangenterna jag skriver. Jag tänker på dig ofta, varenda liten stund tänker på dig på natten, och kan inte få en blund, jag tänker på hur du mår och vart du är, för jag vill att du ska ha det bäst! kan man ha en bättre vän? det tror jag faktiskt ej, jag tror inte. Jag vet!  du betyder så mycket för mig. Vi kommer alltid vara tajta, kan svära på allt att det aldrig kommer ta slut, att jag inte tänker på dig, det går inte en natt, dig ska jag ta vara på, min lilla skatt. Jag glömmer aldrig när vi gick hand i hand din och min kärlek, alltihopa blev en. Du betyder lika mycket, då som idag och jag vet att ingen känner mig bättre än du. man gör handlingar varje dag, ibland gör man fel, ibland gör man rätt men det viktigaste är att man accepterar sig själv på alla sätt. allt man gör som är fel får en att lära känna sig mer, allt som man gör som är rätt får en att se att man kan. Att jag gör som jag gör är mitt sätt att vara jag och jag kan se att jag finner kärlek i det var eviga dag, i dig. I mina tankar.

Vi två i denna värld

Och om kärleken skulle funnits så vill jag uppleva den.
Alla säger hur underbart det är att leva sitt liv med den man älskar, men om det är så i alla stunder det tror jag ej .Man bråkar, glömmer och sen blir oftast allt som vanligt igen. Drömmen om dig finns fortfarande kvar, bara du och jag i denna värld, för att lösa alla problem utan att någon stör oss. Världen är väldigt stor med kärlek och hat till varandra, utan dig i mitt liv, i världen så skulle det inte funka, för jag behöver dig, jag vet att du finns där när jag behöver dig. Jag gillar dig, jag tycker om dig, JAG ÄLSKAR DIG! jag hoppas att jorden stannar så att det bara är vi två för några sekunder eller minuter. Trots att avståndet mellan oss kanske hindrar oss att träffas, och att det går veckor, månader innan vi träffas igen. Så Ska vi ta en dag i taget, och njuta av de tillfällen som ges Och en sak Sabrina ska du veta, det kommer alltid att vara vi två!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0