Vårens första tecken.

Hej söndags uppe sittande kvälls människor, :)
Som jag skrev i det tidigare inlägget så åkte jag iväg till Barkarby outlet, och det sög! haha fanns ingenting än bara märkes nörd kläder, okej jätte fina, men seriöst ... ingenting för mig en varm dag som denna idag att gå runt i affär då sitter jag hellre ute på ett fik och äter glass. Jag köpte min första glass för i år idag, en dumle glass, den var faktiskt jätte god! :D

När vi sedan skulle hem tog vi en tripp till Jakan, och sedan bussen till vällingby för att ta tbanan mot slussen. Liten omväg ja, men roligt var det.

Utanför huset fick jag syn på blommor på gräs mattan, och så som jag är, så slängde jag mig ner på knäna och tog ett foto. För det är ändå ett tecken på att nu är snart sommaren och den riktiga värmen här.

Nu blir det att äta varma mackor och kolla på en film, sen ska jag faktiskt sova. Och en annan sak, nu är jag blond!
Ha en underbar kväll allesammans. :D

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

jag saknar dig <3

2010-04-14 @ 21:41:54
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0